DÅLIGA DAG

Blir man irriterad eller blir man irriterad.
Det är verkligen inte min dag idag. Vaknade och mår inte så party min kropp är här men mitt huvud är på botten av döda havet tillsammans med tusen hajar som tuggar på de. Sen så har bron blivit avstängd så alla bussar måste åka via sörfors. Nu har vi i alla fall kulturhistoria och jag och Fanny vill bara hem och äta hallonpaj och dricka varmchoklad så för att vi inte ska hoppa ut från fönstret så tänkte jag kolla vilket tid FAME går på fredag. Några från klassens ka nämligen fara och se på bio på fredag WOHO! MEN....


 
JAG SKA INTE HA DATORN KLOCKAN 11!!!!!!

Kram Josse

Kommentarer
mamma

Stackars dig va tydligen inte din morgon men det blev ju en helt okey dag eller hur. Älskar dig Kram!!!

2009-10-07 @ 07:12:59
julia

ja, de var gott också! :)

2009-10-07 @ 18:22:13
Blogg: http://jeia.blogg.se/
Anonym

va! åt ni upp min hallonpaj!? ;D

2009-10-07 @ 22:06:28



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback