The TEAM

Träningen idag var riktigt rolig jag hade nästan glömt hur underbara alla är. Eftersom vi spelat med varandra så länge så blir dom som en del av ens liv. Jag vet inte men det känns som att man på något sätt växt upp med dom kanske är att vi alla började på 0 och har jobbat oss uppåt tillsammans ^^
Nää jag vet inte men det är i alla fall en väldigt viktig del som ingen kan ta ifrån mig. Att gå på volleybollträningarna betyder att man får träffa alla och skratta åt allt fult alla gör. Då lovar jag också att det blir en hel del skratt varje träning.. Hahah


Nu tänker säkert alla ba VA TUSAN HAR HON EN BILD PÅ MAT MITT I ALLT FÖR?? Joo för bilden är från SM och bilden togs just innan världens skrattanfall.. <3


Kram Josse

Kommentarer
jessica

åh ja fatta va jag saknar volleybollen, helt galet!! men grymt kul att spela match :D

2009-10-01 @ 23:41:22
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback