Som att sno godis från ett litet barn

Jag, Jessica, Ellen och Linnea var på killagets träning ikväll och det var rikigt kul men RIKTIGT jobbigt. På uppvärmingen skulle vi göra 20armhävningar och 20situps men när vi nästan hade gjort klart armhävingarna så va killarna helt klara (snacka om speed) så dom stod ju uppe och hoppa och väntade på att vi skulle bli klara så de fick bli den här 1,2,3,11,20 JA KLAR..Hahah
Sen när vi trodde att uppvärmingen var slut så var de 2/3 kvar och tanken på att fejk skada mig kom upp i mitt huvud några gången dels för att de va sjukt jobbigt och för att det kändes som jag förstörde för alla.
Jag fortsatte hur som helt och det var riktigt roligt men där i slutet va jag rätt så trött ^^
Men killaget ska vara riktigt glada för dom har lätt en av de bästa tränarna.
Nej nu ska jag gå och lägga mig och kan slå vad om 1000kr att jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden..

Ungefär så här kändes de när man skulle blocka och ungefär så här var det när vi skulle blocka..HAHA

Kram Josse

Kommentarer
sofia

Haha nää va roligt! jag kan riktigt se mig er hoppa runt där :P

2009-10-12 @ 18:18:44
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback