HEJ MITT VINTERLAND

Jag fick lite skäll över att jag skrivit att bilen inte orkade alla backa eftersom det egentligen var däcken som var dåliga. MEN ska jag vara helt ärlig så tror jag inte bilen klara allt heller ^^ Hahah
Jag måste bara berätta om hur bra deras broms på bilen är. Tänk er en skranas broms. Nu tänker ni förhoppningsvis HMM men dom har ju inga bromsar? Just det så bra fast lite bättre är dom.

Idag så for vi till Jukkasjärvi och kollade om dom börjat på ishotellet men icke så det får vi göra nästa gång vi kommer upp. Kollade även efter renar men såg inte de heller. Lite besviken men än är inte denna tripp över.




Nu har vi i alla fal ljust kommit hem från 2pass vattengympa. Det första passet var det bara 60+,vi 3 och en annan tjej. Vi skulle använda några hantlar men medans alla andra stod stadigt på botten så flöt vi 4 upp så fort vi häde ner hantlarna i vattnet..Hahaha
På andra passet som för övrigt var JOBBIGT så hade man någon grej runt midjan så man skulle kunna flyta men grejen var att vi va för smala för dom också men det fixade sig..Hahah
Pass 1    50min
Pass 2    60min
Pass 3    Soffan,Chips och tv




Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är det är vinter JIPPI och jag har just tränat tror inte det kan det bli bättre. Känner mig som ett litet barn när jag springer omkring och glider på skorna och bara är allmänt glad över att det är vinter och snö :D



Kram Josse


Kommentarer
mamma

Tror ni ska ta promenader känns säkrare än bil o tänk så vältränade ni blir!!!!

2009-10-28 @ 08:58:04
jessica

Oj va besvikna ni kommer bli av att komma hit till regn å grått då

2009-10-28 @ 11:02:13
Blogg: http://jessicanylander.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback