HEJ HÅ LULEÅ

Nu är vi framme  i Luleå och har just ätit middag TACOS :D
De va några Kiruna ungar på tåget som vi ville slänga ut och ge till Isbjörnarna men vi gjorde det aldrig. Sen så har jag även lyckats göra bort mig 2ggr under 1timme  här i Luleå.

vi är på väg hem från affären då det kommer fram en kille
Killen - Hej hemmakväll?
Mina tankar - Jaa är det så tydligt??
Jessica - Ja det ligger bara där nere.
Okej inte så pinsamt men hade jag sagt det hade det blivit de.

Jessica har ingen konservöppnare så jag tar våra två burkar och går till grannen.
PLING PLING
Mannen i huset öppnar dörren - HAAALLÅÅÅÅÅÅ, Nähä oj de va inte du HEJ
Kvinnan i huset - Hej hej
Jag - Hejsan har ni någon konservöppnare?
Kvinnan - Ja vänta
Jag får den och är på väg att sätta mig ner på golvet för att öppna burkarna
Kvinnan - Men lilla vännen du får ta hem öppnaren
Jag - Jaa okej då kommer jag sen..
HAHAHHAAH


Nu ska vi gå på promenad och sen ska vi äta hamburgare ikväll vid 11 bara för att Max har öppet till 12..

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback