Tänk på de ni

bussen.
Jag - SOFIE JAG GJORDE SALT IDAG PÅ NK:N
Sofie - Grattis hur gjorde du då?
Jag - Vi hade nå vattensak och så kol och sen hade vi ett filter så kolen försvann och sen koka vi det.
      - Vi fick även nån vattensak men nå annat grejs allt bli grönt
Sofie - Ohh det där är så Kemi A
...BLABLABLA Sofie försöker lära mig en massa kemi...
Jag - Är det -3,-4,-5,-6 och så eller -3.-2.-1 osv?
Sofie - Men det är inte minus.
Jag - MEN JO
Sofie - Om elektronnegativitet är blabalbaablabl
Jag - Men elektroner är ju - och negativitet borde också vara -
Sofie - MEN DU VET INTE ENS VAD ELEKTRONNEGATIVITET ÄR..
...Tjaffs tjaffs tjaffs...
...Gissar på att Sofie blir ännu mer happy face när hon inser att hon ska åka hela sörfors men mig och mina smarta tankar...
Sofie - Josefin man kan inte dricka med sugrör på månen
Jag - Varför inte?
...Tjaffs tjaffs tjaffs...
Jag - Om det inte är luft på månen vad är det då?
...Tjaffs tjaffs tjaffs...
OSV
Den sista biten satt Sofie och spände handen exakt som att hon kämpade emot från att slå mig.HAHAH
Det jag ville komma fram till var i alla fall att det kan aldrig bli tråkig och man blandar en översmart naturare och en övertrött dansar.
 
Nu sitter hon och skickar en massa blondinskämt och jag vet inte rikigt om hon har någon tanke med de? att jag ska känna igen mig kanske, nä jag vet inte.


Varför blev blondinen så stolt när hon klarade puzzlet på 6 månader?
På paketet stod det 4-6år



Kram Josse

Kommentarer
jessica

jag skulle gissa att hon hade en tanke med att skicka blondinskämten just till dej

2009-10-07 @ 23:22:29
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback