Match imorn

Jag och Julia kom försent idag eftersom bussen kör en 10mils omväg. Men vi får ju köra på den bästa ursäkten  "Hej förlåt att vi är sena men dom har sågat sönder bron" Hahaha.. Klå den om du kan.
Vi fick även veta grupperna till 2:ans projekt och jag ska vara med Fanny :D Det är att mupparna har gjort musik och så ska vi göra danser på olika ställen i skolan och sist ska media filma så det blir som en musikvideo. Jag och Fanny fick i alla fall en läskig,äcklig,cool musik som vi ska fixa ihop något till.
For till Marlene och Peder efter skolan och träffade alla, åt middag och myste med Wilma. JAG VILL OCKSÅ HA EN HUND!!
Men nu ska jag ta och göra mig klar för att fara på bio. Jag och några från klassen ska se FAME tagga tagga tagga..



Kram Josse
 



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback