SNART SÅ KOMMER TOMTEN TILL OSS

Vi åt kött, potatis, sås, sallad och vitlöksbröd.
Paulina - Jaha var de gott då?
Jag - Ja men jag gillade salladen bäst

Paulina - Ohh vitöksbrödet var gott
Jag - Men de smakade ju inte vitlök
Paulina - MEN DU BLIR JU ALDRIG NÖJD BLABLABLABAL..

Jag - Men gud va mat du lämnat
Paulina - Men jag gillade inte maten.
HIMLA UNGE..Hahha

Sen gick jag och Pernilla på en promenad eller rättare sagt så gled vi fram på skorna. Måste bara berätta att Pernilla ramlade över en brevlåda..HAHAH
Så nu sitter vi och ser på tv och äter efter efterrätten och ni får lista ut vad det är själva ^^







Kram Josse


Kommentarer
julia

är ni seriösa att man måste ha på sig täckbyxor? :o

2009-10-29 @ 11:30:51
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback