Värt att läsa Njaaa

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR BLABLABAL GRATTIS AMELIE :D

Jag ringer upp marlene.
Isak - MUMINTÅRTAR
Jag - Jaaha hej hej! Vad ska de va på den då?
Isak - Hmm Mjöl,socker och godis..
HAHAH

Hade en djup diskussion med Julia och Lydia och sen fortsatte jag på samma ämne med Nina.
Om man sitter brevid någon helt random människa på bussen och så ba mitt i så morrar man Grrr.. HUR skulle människan reagera? Jag skulle börja skratta, Julia skulle inte veta om hon fick skratta eller inte men så himla roligt det måste jag göra någon gång..
Även ett knep man kan ta till om det blir pinsam tystnad på en dejt Grrrr..Hahah

Men som ni säkert fatta (hoppas jag) så fyller Amelie år idag 19år GAAAAAAMMM GAAAAMMM så jag ska fara dit och fika nu JIPPI. Har dock ton med läxa,prov, inlämningar mm men jag väljer fika före allt det dära. Livet går ut på att välja val och ibland kanske det blir fel meen som min gamla lärare bruka säga lös problemet.

Kram Josse

Kommentarer
LYDIA

Grrrr......

2009-10-14 @ 22:46:01
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback