Vilka små tjockisar

Det här med att inte träna och bara äta är rätt så chill i 1dag men en hel vecka är inte riktigt min grej. Min hy är USCH och jag fick typ inte ens på mig XXL idag..Hahaha
Ja vi har då shoppat hela dagen och vi hittade MASSOR och jag vart skylldig Jessica ca 5miljoner men när jag får min första riktigt lön ska hon få ett par riktigt fina skor.
Nu står iaf Jessica och lagar mat medans jag och Pernilla ligger i sängen som nå dö sillar.
Ni får se vad ja köpt sen för Jessicas internet är så segt så de skulle ta hundra år att ladda up alla bilder.
Ikväll blir det idol,nån film,chips,godis och lätt dryck TUMMEN UPP.



"Man ska göra det man är bra på alltså shoppa och äta"
Pernilla Andersson 16år


Kommentarer
moster

det är tur du har en snäll och rik syster.!!

2009-10-30 @ 18:55:05



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback