Att tvinga någon att skratta är inte samma sak som att göra någon glad

Kom nyss hem från Julia och vi såg på sherdil och jag var lika rädd/nervös/gråtfärdig som när jag var liten och såg den varje dag. Julia och Amanda däremot satt och skrattade åt hur dåligt filmad den är..Hahah
Sen så gick vi från barn till fjortisåldern och satt och pratade om hur HAN med stort H skulle vara. Vi gissade först och sen fick den säga om det stämde eller inte och vi jag har kommit fram till att vi känner varandra EXTREMT bra för vi gissade rätt på allt..
Det låter ganska töntigt och det vare också men vi pratade på i säkert 2timmar ^^ Hahaha
Vad hände egentligen, när man var liten hade man tusan världens lista och värsta kraven
-Han ska vara prins så jag kan bli prinsessa.
-Han ska ha tusen hästar.
-Han ska ha jätte mycket pengar.
-Han ska vara skitsnygg så alla vill ha han.
-Han ska ha ett slott i varje land.
-Han ska inte ha bil utan häst och vagn.
Och nu har man ett
-Han ska inte lämna mig ensam som innan.



Kram Josse


Kommentarer
mamma

Din drömprins kommer var så säker, på vilket sätt sen kan man ju undra...varför inte SNOWBOARD!!!!!!

2010-01-05 @ 10:25:23
Tobajjass

låter som en riktig drömprins ;D

2010-01-05 @ 16:46:32



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback