Dom här bilderna beskriver Kiruna som bäst

Jag vill tillbaka till Kiruna och alla renar som jag inte fick se.
Jag vill äta den goda hamburgaren och tycka den är god.
Jag vill se ishotellet och inte bara en tom fläck där det ska stå.
Jag vill fara på vattengympa och vara för lätt för vikterna.
Jag vill äta eftereftrerätten.

Paulina- Va maten god?
Jag- Salladen va bäst.
Paulina- Du ska då klaga på allt.
Jag- Jag klagar inte jag tyckte bara salladen va godare.
....Tick,tack,tick,tack,tick,tack....
Jag- Ska du inte äta upp maten?
Paulina- Nä jag tyckte inte det var gott.



Vadå random bild varför tog vi kort på det här?? hahah

Kram Josse

Kommentarer
Iza

Haha! Jag behöver aldrig läsa din blogg om jag sitter bredvid dig på bussen om mornarna! Jag får personlig uppdatering!

2010-01-26 @ 08:53:30
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/
Paulina

Följ me Pernilla upp på sportlovet, då blire ishotellet!

2010-01-26 @ 14:26:45



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback