Rolig kväll

Fört vill jag bara svara på Marlenes fråga.
NEEJ vi gör inget annat än att se på film för du har tydligen glömt att vi bor på världens tråkigast ställe där det inte finns nånting att göra.
Gud va sur jag är varför finns det aldrig något att göra? och jag är ännu surare över att Sofia bor ca 10 000mil bort i en jävla skog så hon kan jag inte heller vara med GRRRRRR.
Men jag blir allra surast över att jag lagt mig i min säng med blött hår och nu har de torkat så det ser förjävligt ut... Livet är svårt ibland...


10 frågor om dig själv.
fullständiga namn?  Nina Josefin Nylander
när fyller du år?  18/2
några utsmyckningar på din kropp, isf vad?  hål i öronen
vad har du på dig just nu?  leggings, tjocksockar och tjocktröja
vilken årstid är bäst?  Sommaren och vintern
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Få vakna av sig själv utomlands 
vad tycker du mest om hos dig själv? Eh pass
vad är du bra på? Sofia jag hatar också den här frågan..Hahaha Nä men typ äta kanske
vem älskar du mest på denna jorden? Oj jag vet inte ska sova på saken
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ja det beror väl på vem de är me xD

10 frågor om dina vänner.
vem är din allra bästa vän? Sofia Fastevik
vem vet allt om dig?  Ingen
vem är den roligaste av dina vänner? Alla har väl sina stunder
vem är snyggast av dina vänner? Alla har väl sina stunder här me
vem är mest partyprisse?  Alla har väl sina stunder här mee (haha ser ni möstret)
vem är den du helst har filmkväll med? ALLA som kan tjocka sig ^^
vem saknar du? Mrs.CB
vem av dina vänner är mest "evil" ?  IDA...Hahahha ^^
vem röker av dina vänner? Den,den,den och den
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Men troligen ingen

10 frågor om din familj.
vem står dig närmast? Jessica
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Njaa
vem är farligast i din familj? Ingen vill bråka med Jessica Grrrr..
vem ser roligast ut i din familj? Jennie
vem är coolast? Är nån i min familj cool??
har ni några djur? Nix
vem har du mest gemensamt med? Typ ingen
vem står för underhållningen?  Alla har sina stunder men jag står för dumheten och sången.
vem sover du oftast med?  I min familj?? Jessica antar jag eftersom hon inte har någon säng här.hahah
Vem skulle du vilja vara lite mer som? Jessica för hon slår så jävla hårt.

10 frågor om idag.
vad har du gjort? vaknat, farit till Pernilla, sett på sex and the city, ätit middag och nu NADA
har du varit glad idag?  Jorå
har du varit ledsen idag?  Nej bara jävligt less
har du gjort något bra idag? Jag gick till och från Pernilla
Har du slått någon idag?  Kanske Pernilla jag minns inte
vad ska du göra nu? Försöka hitta något att göra
har du gjort något dåligt idag? säkert
vad har du ätit idag?  kladdkaka och glass, kyckling, potatis
har du duschat idag?  Ja kan man tänka sig
är du trött nu?  Trött på att ingen svara på sms?? JAA

Kram Josse


Kommentarer
jessica

fina svar! :)

2010-01-03 @ 01:08:40
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback