JOSEFINSOFIAS kvällar är dom bästa <3

Och så var nyår över för den här gången då. De började med att Sofia kom hit och vi lagade mat som för övrigt inte alls va god(förlåt Sofia men jag ljög igår ^^ hahah) sen så bakade vi kladdkaka med en massa jäkla gammalt julgodis i och den var faktikst SJUKT GOO.. Efter vi för ätit oss på kladdkaka så började vi fixa oss och sen for vi till Sofias kompis och var med lite folk där. Vi såg inte på det dära ring klocka ring så ingen visste när klockan var 00.00 så alla kollade på sina mobiler men exakt ALLA gick olika
-Min är 12 nu
-Men på min är det 4min kvar
-Min var 12 för 2min sen..
HAHAH
Sen mot kvällen började det väl spåra så det slutade med att jag ocg Sofia fick leka mammor och ta hand om allt SOM VANLIGT. Varför blir det jämt vi??
Men sen for vi till Linnea och sov och idag vaknade vi vid 12 och då gick vi och la oss i soffan sen gick vi till tre kronor och köpte skrovmål och turken han ba "Ni får klubbor så ni inte blir så sura" ibland är det bra att vara blond vetu..Hahaha
Efter det har vi inte gjort nånting förutom att ÄTA,ÄTA,ÄTA,SOVA,ÄTA,ÄTA,ÄTA och ÄTA men vi förtjäna det efter igår..
MEN SOFIA VI TVÅ NÄSTA NYÅR OCKSÅ!!!!


Tjockis kväll/dag med Sofia och Linnea spårade i slutet tror jag ^^ <3


Jag låg ba på golvet och klagade på att jag mådde dåligt.

Linnea lekte turk eller nånting.

Sofia såg ut som en blanding av smurf och hockeygymmare.

Kram Josse


Kommentarer
jessica

ursäkta med vad har du för tröja?

2010-01-02 @ 00:54:39
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Sofia

Hahahha underbara dagar med dig!

Vi kan allt! charma turkar, leka mammor, äta mer än alla andra och samtidigt se förjävla bra ut!

Du + Jag + 31/1 2010 = SANT!

2010-01-02 @ 11:12:24
Blogg: http://fastevik.blogg.se/
sofia

jaja jag glömde en tvåa, SORRY!

Menade du + jag + 31/12 2010= JÄVLIGT SANT!

2010-01-02 @ 13:45:10
Blogg: http://fastevik.blogg.se/
Johanna

Hahahah snygg sofia!

2010-01-02 @ 22:17:57
Blogg: http://johannaceder.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback