Just ja hur var det men att vara allvarlig



Gör det , annars blir år 2010 ett helvete för dig

OM DIG
Namn - Josefin Nylander
Bor - vännäs
Syskon - 2
Ålder - 17 år
Född - 1992
Ögonfärg - Blå
Längd - 166cm KLÅ DE NI
Sko storlek
 - 38

Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Vattuman
Hårfärg - blond
Födelseort - Ume


DAGENS:

Saknar - Ett liv..haha
Kläder - mjukiskläder
Godis - Choklad


SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Plocka svamp?? Nej varför skulle jag tycka de är roligt?
Tycker du om godis? - Nej jag fullkomligen hatar det
Hur många gånger i veckan äter du godis ? -  ALDRIG
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - En sån ängel som jag är så antagligen
Är du nöjd med ditt förnamn - Jorå det är väl charmigt
Tycker du att du själv är smart - JAA jag tycker jag är assmart men ingen annan tycker de....
Vad är det sämsta hos dig - Att jag inte kan äta spagetti och köttfärssås utan att spilla hälften
Vad är det bästa hos dig - Att jag kan göra två saker samtidigt (bra svarat Erika)
Har du bra självförtroende - Hahahha.. Var det där en seriös fråga? antagligen inte
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - PASS
Du tycker om att vara med det andra könet? - Nää dom är ju förjäkliga alltså
Känner du dina grannar - Jag vet inte riktigt men dom hälsar då på mig :D
Gillar du skolan - Vad tusan är det här för frågor gillar du att plocka svamp/gillar du skolan antagligen inte vem vill sitta där hela dagarna och lära sig saker man aldrig behöver veta.
-Hej jag skulle vilja jobba här på Ica.
-Jaha vad kan du då?
-Jag vet hur en molekyl ser ut och vad som hände med Hitler..
Man ba YES bra Josefin.
Har du någon gång skolkat - Ja  efter mitt första IG gick det bara utför
Spelar du något instrument - Jag spelar lite allt möjligt ska ni veta
Sporter/aktiviteter du har gått på - Dans, volleyboll, friidrott(jag och pernilla var dock för dåliga så dom typ sparka ut oss),
Har du några tatueringar - Nej jag är en duktigt flicka
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Beror på om jag är ful eller inte.
Tycker du om djur - Jaa allt utom glada katter som leker USCH där kan vi snacka om humörsvängningar



BRUKAR DU...

Sova - Ja
Ta mediciner du inte borde ta - JAA för medicin är ju så gott...
Snusa - Nej
röka - Nej men det lukar gott
Lita på folk - Nja beror på vem

Drömma mardrömmar - Ibland men jag tackar indianerna för drömfångare 


Gå i skolan
 - Ja

Gå i kyrkan - Nja inte riktigt min grej
Vilja dö - Nej



HAR DU...

För många vänner? - Vadå I-landsproblem
Någon psykisk sjukdom? - Fråga min moster


Skadat någon?
 - Säkert
Färgat håret - Joo
Några piercnings - I öronen
En dator - Jajamen och den är ROSA
Gjort bort dig rejält? - Jag?? nej aldrig


ÄR DU...

Snäll - Lika snäll som den heliga anden
Snygg - Lika snygg som Jacob
Söt - Lika söt socker
Kort - Inte lika kort som Amanda..Mohahhaha
Klantig - Nej jag har läget under kontrol

Kram Josse


Kommentarer
amanda lundberg

"Kort - Inte lika kort som Amanda..Mohahhaha"



inte ok....

2010-01-03 @ 23:31:54
Blogg: http://karinamandas.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback