Nej nu ska jag gå och pratar med pappa om min handled för AJ säger jag bara

Jag måste erkänna att min handled inte känns okej sen jag och Signe slog i varandra igår på dansen.
Den värker och är lite små bortdomnad då och då meen det blir säkert bra....någon gång....
Jag är inte så bra på det där med att vara "skadad" t.ex.
Mitt knä - Jag for till idrottsmedicin fick ett träningsschema sen när jag kom tillbaka efter X-antal veckor så frågade han om det skulel bli roligt att få träna som vanligt igen och då både jag och papap "ÖHM jaaa jätte roligt he he" för jag hade ju tränat som vanligt hela tiden.
Min fot - Jag for till idrottsmedicin fick ett träningsschema, jag idiotförklarade honom och har aldrig farit tillbaka.
HAHAHA




Kram Josse

Kommentarer
Tobajjass

såg att du halta efteråt men tyckte du och alla andra dansare dansade otroligt bra =) skit duktiga

2010-01-21 @ 21:37:51
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback