Nu blir det duscha,mat,glass och Sex and the city

Öppet hus gick bra fick lite smått panik när jag träffade folk jag känner som skulle se på när vi dansade men vi fixade det (iaf andra gången). På baletten efter båda föreställningarna hade vi tåskor och det gick väl sådär man va ju lite trött/hungrig/less. Ida och hennes kompis tyckte då vi var dumma i huvudet som hoppade upp på tå så lite duktiga måste vi ju ha sett ut..hahaha
Sen nu när jag kom hem så var/är jag sur som PIP... Alla som känner mig vet hur sur jag är när jag är hungrig typ de gånger 5 och så är jag trött på de så man skulle kunna säga att jag är i toppform. Men tur man har bästa systern någonsin som har köpt ben&jerrys TACK TACK TACK TACK TACK ^^







Kram Josse

Kommentarer
julia

åh! det där är den bästa glassen och smaken! :)

2010-01-21 @ 22:46:01
Blogg: http://jeia.blogg.se/
Tobajjass

half baked är typ godast... den har ju cookie dough och brownie i samma, kan de bli bättre elr? nope

2010-01-21 @ 22:46:15
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback