Nu ska jag bestämma danskurser

Min idrottslärare "Josefin jag har satt så många + på dig så jag orkar inte ens räkna dom" = Josse gillar.
Min sv/eng lärare "Skriv en krönika om en massa tråkig fakta från 1800-talet om drömmar" = Josse gillar inte och Josse orkade inte ens göra det utan satt och störde Frida,Irma och Ruben istället.
Min NkBlärare "Jaha satsa bara på att klara kursen då muttermuttermutter" = Josse gillar inte och Josse tipsar skaffa ett roligare ämne så kanske man orkar satsa.

Jag, Julia och Amanda satt iaf på bussen hem och planerade min överraskningsfest och jag hade bara ett krav och det var att de skulle vara en av varje sort där.

Läraren - Tränar man mycket blir sklettet större och starkare
Amanda -Blir man längre också??
HAHAHA.. Det sista lilla hoppet gick just i tusen bitar.


Kram Josse



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback