Vi döpte våran gris till Rosa (vi trodde det var en ko)

På Nk:n idag skulle vi dissekera grishjärtan och i början var jag hur taggad som helst men sen när fick se att det var hela jäkla grisen vi skulle skära sönder vart jag mindre taggad. Dom hade helt seriöst bara tagit bort pälsen/huden resten fick vi tunga,lungor,njurar,luftstrupe,matstrupe,hjärtat och allt annat äckel. Jag vart bara vitare och vitare och började må så himla dåligt dels för att det luktade satan och dels för att jag fick så fruktansvärt dåligt samvete. Det är några som har dödat grisen för att vi ska äta upp den och sen sitter vi och leker med den hjärta snacka om respektlöst..

Mattelektionen idag var inte som alla andra. Den började med att vi kom försent(som vanligt) för att vi var i cafeterian och köpte små daim(som vanligt) sen när Jan hade en genomgång så öppnar Amanda sin vattenflaska och på något konstigt sätt så får hon hela ansiktet med vatten och så ska jag sitta där och vara seriöst(INTE LÄTT)..Hahaha

Jag- Amanda har du tänkt på en sak? ... Nä vänta det är klart DU inte tänkt på de.
Amanda- Nähä tack för den.. Vadå då?
Jag- På moderna idag så sa Sari 2bra saker till mig och det var då jag stod stilla och titta ner i marken och att jag tittade fint åt höger..
Amanda- Men det är ju bättre kommentarer än vad jag fick. Till mig sa hon "Amanda du är för mycket så det blir bättre om du bara går av scenen"



Igår vart jag och Frida så lessa på att gå ca20meter extra när man skulle till matsalen så vi gick till vaktmästarna lånade en spade och skottade upp en stig..Hahaha

Kram Josse


Kommentarer
Julia

"Mattelektionen idag var inte som alla andra. Den började med att vi kom försent(som vanligt) för att vi var i cafeterian och köpte små daim(som vanligt)"

Haha, kul att du har två stycken "som vanligt" när den inte var som alla andra... :P

2010-01-20 @ 19:03:46
Josse

Jag menade att den inte var lika tråkig som vanlig fast jag tycker inte mattelektionerna är tråkiga men aja du fattar

2010-01-20 @ 19:38:51
Blogg: http://nylaanders.blogg.se/
amanda

hahahahahahhaha alltså sariii :( :(

2010-01-20 @ 19:49:32
Blogg: http://amunds.blogg.se/
Iza

Haha! Jag trodde först att ni var på Nya Konditoriet (NK) och dissikerade en gris.



Men...Så jävla vidrigt. Vad är det för mening med att se grisinälvor?

2010-01-26 @ 09:01:45
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback