Jag vill inte jobba nå mer

Bara 2 dagar kvar sen äre slut jobbat här och så åker jag hem. Jag önskar jag kunde säga att de är slut jobbat för alltid och att de är dags för sommarlov men så är inte fallet jag har ännu ett jobb som väntar där hemma så de är bara att le och se glad ut. Men jag behöver pengarna till Bolivia,Stockholm och troligen någon mer resa om jag känner mig själv rätt vilket jag gör men va tusan bor man i Vännäs får man räkna med resor. Jag kan tex mycket väl tänka mig att jag och Pernilla drar upp till kära Kiruna och hälsar på våran kära kusin/syster.

Man måste ha något störe allvarligare problem om man redan börjat planera vad man ska ha på sig på dopet som kommer vara i november/december??
Jag kan då säga att mina mockaklackar ligger väldigt bra till..hahah


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback