lite pinsamt kanske

Var nyss på banken och då kommer jag in och ser att han som jobbar är ganska söt och när de var min tur så går jag fram
-Hej jag vill ha ett sparkonto
...Sen bröt helvetet ut...
-Det finns det här typen av konto och den här och den här och den här men den här har inte samma ränta som den där men om du tar den där så får du inte samma ränta som där men den räntan är en annan ränta..Pause för dåligt bank skämt.. Sen de här kortet är bra med den räntan men det finns även de här kortet och om du tar de så blire de bra så och då de kontot och den räntan och så ränta,bankokonto,kort,räntbsjfdsejlgfewjklflwehflkjweds.
Jaa då gör vi så skriv under här! Tack och hej ha en bra dag :D

Jag har typ ingen aning om vad jag just har gjort, Har säkert gett bort alla pengar till Afrika eller något.

Kram Josse

Kommentarer
sorina

haha, simon eller?

2010-07-30 @ 22:35:31
Blogg: http://smokaccino.blogspot.com
Peder

Tur att det finns de som vill hjälpa både dig och Afrika! ;-)

2010-07-31 @ 21:24:49



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback