Sommar sommar sommar det är dans i ........

Lite tungt att jobba idag när de är typ 4000grader men de gick.

Min favorit- Jaha hur länge har ni varit gifta då? bor ni i en 2a eller 3a?
Jag- Vilka då?
Min favorit- Men du och den där killen?
Jag- Men vi är ju inte gifta vi känner inte ens varandra.
Min favorit- Men gud va bra då kan du flytta in hos mig och så kan vi kasta gris och sjunga hela kvällarna.


Tant- Men gå men mig hem nu.
Jag- NEJ inte nu då får sitta ett tag till.
Tant- MEN GÅ MED MIG HEM NU!!!
Jag- NEEJ sitt ner.
Tant- Men kör mig hem nu..... JAA så gör vi du kör mig hem så slipper jag ju gå :D KAAAANON!



Men sen när jag äntligen kom hem så sov jag i solen och nu sitter jag på bordet(läs ordagrant) och äter pizza och dricker mjölk och sjunger 
Ut i östersjöns mörka djup
simmar lilla sillen han va så sjuk
han hade flunsan som han fått under isen 
han kämpar tappert men kom aldrig fram.





Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback