Har man lite och göra så har man

Ditt namn?- Nina Josefin Nylander
Födelseår?- 1992
Hur lång är du? - Tro det eller ej men jag har växt en halv cm sen 1an så 166,5
Spelar du något instrument? - Jag kan lille katt på piano och ref till Mmm bop på gitarr så lite av en talang är man ju
Dina första tankar när du vaknar? - Mmm vad ska jag äta till frukost´
Vart befinner du dig just nu? - I en soffa i stugan
Biter du på naglarna? - Njaaa njää joo
Har du några husdjur? - Nej men jag har haft Wilma i några veckor nu. Jag vill dock ha en hund vid namn Leo
Är du singel? - Ja
Vem är snyggast? - Jaa inte äre då någon i min släkt, tittade just på bilder fårn corfu och det var inte bara att vi inte var snygga utan vi var rent av fula på alla bilder.
Vem vet mest om dig? - Jag vet inte riktigt den som lyssnar när jag pratar kanske.
Vad vill du ha just nu? - Min kompis som bor i Grekland i ett hus med pool och som ligger precis vid havet där han har sin egen båt jag vill ha han/hon/den/dets nummer. Eller typ lite jordgubbsyoghurt.
Rädd för? - Mörker,skog,stora smala katter
McDonalds eller Burgerking? - McDonalds deras cheeseburgare med bara ost på Mmmmmm
Sjunger du? - Oyes  och mina gamlingar gillare
Vill du gifta dig? - Det beror på om jag får välja det mesta om hur allt ska se ut och så annars kommer jag mest troligen vara arg hela dagen men får jag göra de så ja visst.
Din hårfärg? - Blond med lite råttfärgat= VACKERT
Kläder du har på dig idag? - Bikini, vit klänning
Favoritårstid? - Sommar med 2veckor i December
Favoritmat och dryck? - makaroner och korv skulle jag gissa på men jag vet inte.
Hur svarar du i telefonen hemma? - Har ingen.
Hur svarar du i mobilen? - HAALLÅ.
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sov ledigdag HALLELUJAH
Vad var det senaste någon sa till dig? - Låt inte så förvånad.
Godaste glassmaken? - Vanilj med chokladkross
Drömmer du mardrömmar? - Ja ibland.
Favoritklädsel? - Short och linne eller tights och tunkia.
Favoritgodis? - Melonremmar
Hur många kuddar sover du med? - 2
Längtar du mest efter just nu? - GREKLAND och BOLIVIA!!!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Stuga
Saknar du någon just nu? - Ja
Snus eller cigaretter? - INGET men om jag måste välja så cigaretter för de luktar gott
Längtar du till din nästa födelsedag? - Men längtar inte till en dag då man presenter??
Är du blyg? - Njaa jag tror de.
Tycker folk du är snygg? - Tjaa mina gamlingar tycker jag har stora fina blåa ögon så de borde väl räknas.
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nix.
Vad har du för planer till helgen? - Jobba,Jobba,Jobba,Jobba och Jobba, hoppas på att de blir skit väder och så fara hem.


Krets 7veckor kvar

Kram Josse



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback