åt helvete med spotify

Ettornasprojekt var okej. Vissa va duktiga medans man skämdes för andra. Men jag fick/har JÄTTE dåligt samvete för att vi(läs alla) applåderade åt alla utom en låt och det var den bäst låten.
Sen kom jag hem hungrig som en elefant men jag råka hä på för mycket sylt på maten så den smaka bajs + att spotify ALDRIG KAN FUNGERA SOM DE SKA!!!! JAG FÅR SNART NÅ JÄVLA DAMP OCH HOPPAR PÅ DATORN SEN SLÄNGER JAG UT DEN.
Nu har det tagit 5min att lyssna på 49sek av en låt skulle inte spotify vara snabbt och bra? Jo tjena


Kram Josse

Kommentarer
Tobias

du skämdes nog inte lika mycket över dansarna som jag gjorde över dom som spelade instrument... allt jag tänkte var: Hur lite har dom tränat egentligen? men dansarna var ganska bra ändå ^^ vilket ''nummer'' tycker du var bäst?

2010-03-18 @ 18:36:03
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com
Tobias

heheh jo första dansen var ganska bra tycker jag iaf men så orginellt var det väll inte... påminnede mig lite om KOMA med tejp och sånt.. Krigslåten var bra, jag var lite chockad av att de kunde göra en usel Dead by April låt så bra (utförandet var väll kanske inte super men dom ska ha lite credit för att de gjorde om låten så bra tycker då jag)

2010-03-18 @ 18:45:12
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback