Dryg dag

Jag är klar med solot nu är det bara att träna som fasiken och hård träning börjar imorgon 08.25. Jag,Jessica,Linnea och Sofia tränade killarna igen och dom var faktiskt mycket bättre idag :D Sen hade vi egen träning som inte alls va så jobbig men jag är heeeelt död nu. Tanken på att "skada" mig så någon bar mig hem slog mig faktiskt X-antal gånger ^^

Jessica- Jag vill ha en fläskmacka.
Jag- Ookej.. Men jag är klar med mitt solo nu iaf bblablabalbal
Jessica- MMMMmmm med stektbacon på...Ja men ditt solo va sa du? 
Jag- Jag är klar nu, nu ska jag bara öva som tusan.
Jessica- Eller har vi skinka?


Kram Josse

Kommentarer
jessica

jag ställer alltid upp för dej, bara att säga till!! :P har stukat ett x antal fötter så :D

2010-03-25 @ 21:34:49
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback