Ibland är man smart

Jag - Varför tar inte gasen?
Körläraren - Hmmmh
Jag - Vad gör jag för fel varför tar den inte????
Körläraren - Du kanske ska starta bilen.

Jag och Ida tränade våran små volley2000ingar ikväll och vi körde en massa lagarbetes staffeter och tillitsövningar. Dom hade roligt och sa att det var bästa träningen så 10poäng till oss. Men jag tror fortfarande att det var jag och Ida som va mest taggad vi stod ba och hoppa och skrek..hahah
Sen på våran egen träning körde vi sten hårt (eller så är de bara jag som är otränad vilket är mycket möjligt) så nu är mina ben och rygg helt döda men de försvinner kanske under någon av mina 4träningar imorn ;D

Volley2000ing 1-
Gå till vänster!
Volley2000ing 2 går och går och går.
Vollet2000ing 1- MEN DITT ANDRA VÄNSTER!



Kram Josse


Kommentarer
Julo

Man kan ju inte veta när man sitter där!?

Man ska ju endå fråga. Vilken trafikskola går du på? :)

2010-03-03 @ 00:12:03
Blogg: http://msjulo.blogg.se/
mamma

Det där känner jag igen....

2010-03-03 @ 07:47:12
ted

Fråga nästa gång om dom har en cabbad bil, lättare höra motorn då.

2010-03-03 @ 08:50:48
jessica

du måste va dåligt tränad för träningen igår va inte jobbig :P

2010-03-03 @ 11:07:17
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback