Imorn får vi också spela :D

Mitt lag vann 2 av 4 matcher och jag är rätt så säker på att vi kommer kunna hamna på prispallen ^^
Men de beror nog på att jag och Ida va coacherna nummer 1. När jag inte va med mina småbarn(som för övrigt är typ 13) så va jag och hejja på killarna. DOM VA HUUUR BRA SOM HELST! + att dom är dom roligaste någonsin t.ex. de var en som slängde sig, sen kom han upp en bit sen så snurra han runt och slängde sig ner igen. Aja skit svårt att förklara men han va grym iaf..Hahaha
Så dom tror jag kommer göra mina småbarn sällskap uppe på pallen. Så de sög ju att jag inte kunde va med och coacha men står där och skriker så ofta jag kan.
Nu ska jag fara till Ida och skryta om mina småbarn som va AWESOME!!!!
Imorn kommer de bildbomd.



Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback