LOVE IT

Jag och Jessica har just sett New moon och filmen är lika underbar nu som den var första gången. Jessica var dock inte rätt person att se den med.

Jag- NÅÅÅH ÅÅHH VA SÖTT HAN ÄR
Jessica- Jag tror jag har kvar balsam i håret.

Jag- KOLLA KOLLA KOLLA NU TAR HAN AV SIG TRÖJAN OOOOOOH
Jessica- Vadå jag förstod inte meningen. Vad menade han med det där han sa tidigare???

Jag- NU MÅSTE DU LYSSNA DE HÄR ÄR MIN FAVORIT DEL HAN ÄR SÅ HIMLA GULLIG..NÅÅÅÅH... *snyft* *snyft*
Jessica- Jaa hej marlene blabalbalbabla (pratar i telefon)


Kram Josse

Kommentarer
Iza

Jag kan bli din New Moon kompis Jossan. Jag lovar dig, jag kommer vara helt med när han tar av sig tröjan. Är inte det det bästa med hela filmen?

2010-03-23 @ 21:54:41
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/
Sofie

Jag måste rätta dig där Iza, när han tar av sig tröjan är det ENDA bra med hela filmen. Smoking! Otroligt het :D! Men jag skrattar bara jag tänker på hur otroligt pinsamt dålig den var annars. (Slå mig inte Josefin)

2010-03-24 @ 20:47:33



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback