Melodifestivalen

Jag och Amanda satt och sjöng/dansade oss igenom melodifestivalen och så vann Anna.... Vad gick fel med de svenska folket? Går det att sjunga och dansa till den låten? Njaa få se här NEEJ. Visst hon va bra men melodiFESTIVALEN de är en festival då ska man inte ha som mål att få folk att gråta när man sjunge. Vi hade Ola, Salem och Eric men nä Sverige vill skicka en tråkig låt till Olso för att bevisa för hela Europa hur tråkigt land vi är.
Sen kom vi även på vad vi ska ha som PA100(projektarbete i 3:an) och jag skriver de här så ingen annan tar de. Vi ska göra en Bella&Tyra show fast inte om bloggar då utan om dans :D Så himla roligt jag är taggad.



Jag älskar att Amanda typ gråter på riktigt..hahah

Kram Josse

Kommentarer
amanda

vad jag blev ju rörd :(

2010-03-14 @ 13:51:16
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback