Små irriterande

Jag läste Malins  blogg och såg en bild och min första tanke va fan vilka snygga ringar sen läste jag att hon hade gjort dom själv och då var min första tanke fan vilket dåligt skämt.
Jag- Var det ett skämt eller har du gjort ringarna?
Malin- Det var inget skämt
Jag- Vad är du för talangbarn
Malin- Men det var ju inte så svårt.
Nej men okej jag har bara problem att ta på mig ringar och här springar folk runt och faktiskt har ork,tid och talang till att göra egna... Vart är världen på väg??
Det värsta är att jag är äldre så de borde vara jag som ska visa dom små barnen hur man gör ringar.




Kram Josse

Kommentarer
Malin

hahah sött! :D

Men de är aslätt... de är bara att pröva! ;)

2010-03-23 @ 16:53:39
Blogg: http://menvaa.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback