Ta mig tillbaka

Tanken slog mig just. Vi har bara en match kvar och vad händer om vi förlorar den är de slut då? Finns vi kvar efter sommaren???
Jag vill bara gå tillbaka några år och fara på sm och cuper igen. De är det bästa som finns och jag saknar stämningen vi hade. Tränare brukade till och med komma fram och fråga våran tränare hur han fick oss att tycka om varandra och faktiskt ha roligt..Hahaha
När började allt bli allvarligt och när slutade man göra saker för att de är roligt?

Jag tror INGEN kan glömma när vi var på tågstationen och spelade in Kissi videor, då vi åt smält ost med natchos, då Sara åt risens, då Sofia åt hamburgarne(HAHHAHAHAH). Vart typ bara matminnen här men de va extremt roliga minne också så ^^



Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback