Thats life

Matchen i Ö-vik idag gick SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT och jag gjorde illa mitt knä men de vart bättre efter hamburgaren och nu är de ajaj igen efter träningen... Men efter matchen for jag,Jessica,Linnea och Sofia och åt på Max.

Jag- såg ni hur alla tittade på oss när vi gick in!?
Linnea- Dom tänkte nog varför vi va blöta.

Sofia- Kolla den snygga killen i kön.
Jag- Han ser ju ut som Ola i Myror i brallan.
(Killen går just förbi oss)
Jessica- MEN HAN VA JU INGE SNYGG.
Sofia- Nää men han va snygg i profil.
Sen när vi gick ut från Max fick vi nå mördar blickar av han (jag tror han hörde oss)

Hemma...
Pappa- Inte konstigt att du och Jessica tjaffsar jämt ni är ju motsattserna som skönheten och odjuret. Jessica sköntheten och Josefin odjuret.
Jag- URSÄKTA.
Pappa- Men du satt där  och såg ut som en uteliggare med en ful tröja.


 
Jag ska börja gå med en påse på huvudet från och med nu.

Kram Josse



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback