träna träna träna

Sofia hade en egens idrottslektion idag och jag o Jessica var där och hjälpte till. Jag var extremt trött och HUNGRIG så jag bara stod där och de enda ja gjorde var att gissa poängen(jag tappade bort mig hela tiden). Men dom var riktigt duktiga eller iaf på att spela volleyboll stretchen va jag väl inte lika imponerad över utan dom skrek mest tyck ja..hahah
Sen for jag till dansskolan och somnade i en soffa i ca1timme innan dansen började. På jazzen så hade Josefin kommit på den underbara iden att vi ska göra en massa piruetter som inte går att göra så de tackar vi för...
Men vi gjorde en strech som va så himla skön på något plågat konstigt sätt. De va två stycken som satt på knä och sen skulle man lägga en fot på varje så man sitter(läs: hänger) i split.


Shit va stilig bild.

Kram Josse

Kommentarer
mamma

Tycker att det där låter som en stretch som skulle passa moster perfekt!!!!!

2010-03-02 @ 12:10:20
LYDIA

Jag förstår bilden så du lyckades nog me den ändå! :D

2010-03-02 @ 21:38:42
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback