Myspys

På teorin så turades jag och Amanda om att sova. Var så fruktansvärt trött och han pratade på om motorn och allt sånt där skit som jag ändå aldrig kommer lära mig. Va fasiken går min bil sönder så ringer jag antagligen efter någon.
Sen efteråt så gick vi och köpte ballerinakladdkaka(som för övrigt blivit min drog),mjölk och en chokladhare :D
Men när vi sitter på bussen taggad på en lugn busstur med fika så kommer de på en hel klass med dryga uppkäftiga 11-12åringar. Vi satt och tänkte på hur vi var när vi gick i 4:an våran klass älskade att sjunga sånger som "Harry har hittat en hare, haren heter faktiskt Herman..." "Det var en gång en gumma aj aj aj vilken gumma det var..."  och vi bygde snökojor som vi vaktade med våra liv. Medans dom här ungarna svor i varje mening, pratade om Spotify, var allmänt uppkäftiga OCH DOM PRATADE OM ÖL!!!!
Men nu över till de viktiga igen ballerinakladdkaka. Som alla vet så måste man doppa kakorna i mjölk för att dom ska bli  go och det kan ju bli ett problem då man sitter i bussen men vi har lösningen. Man tar en bit kaka och dricker lite mjölk sen skakar man huvudet så de blandas och sen sväljer man mjölken och TAAADA så har du en god kaka.



Kram Josse
  


Kommentarer
Lars

Kommenterade fel inlägg,sorry!Ska köpa ballerina kladdkaka och mjölk och bjuda mina kolleger, måste se roligt ut då alla skakar på huvudet.och som sagt då det gäller motorn så får du låna hur mycket material du vill.

2010-03-18 @ 09:04:23



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback