Gamen Games

Något är ju fel om man kommer hem från en match gråtandes.

Men mitt lag vann alla matcher idag och dom va så duktiga. Jag och Ida måste dock ha låtit som nå jäkla militärledare för vi skrek hela tiden...Hahaha
Sen så var våra killar också riktigt grymma och vi vart så stolta.
FAST de va någon i laget som tydligen tyckte Jessica såg ut som en 92:a och att vi var tvillingar och tydligen FULA tvillingar.
Jessica- Säkert därför han har varit så glad mot mig egentligen han ba HAAHAAA fan vilken ful tjej.
Jag- Ja och sen när jag kommer han ba HAAA kolla där kommer den andra. De är som en jäkla freakshow de här.
Det värsta är ju att de är sant nu också..Hahhaha



Vårt kära killag.

______________________________________________



Mina och Idas tjejer.


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback