ÄNTLIGEN LÖRDAG!!!!!!!!!

Jaha vad händer nu på morgonen då? jag måste duscha,äta frukost och klä på mig 3extremt jobbiga grejer.
Problem1 DUSCHA.
vattnet är alltid iskallt i början vilket gör så att ens små(eller ja man kan ju ha stora också) fötter  domnar bort men sen blir det varmt och skönt tills det där himla balsamet ska i.... Det spelar ingen roll om man har vatten på samtidigt man kan omöjligt få vatten över hela sin kropp på samma gång och där man inte har vatten får man alltså frostskador.
Problem2 FRUKOST. Det är ett kort problem men dock ett problem jag vill inte ha macko,yoghurt eller gröt jag vill ha munkar till frukost och här är då problemet vi har inga munkar.
Problem3 KLÄDER. Jeansen är alltid för tajta, leggingsen är alltid för stora, tröjorna är alltid spårlöst försvunna, klänningarna är alltid för somriga.

Nej nu ska jag gå och skaffa mig själv lite frostskador trycka i mig nå klistergröt som alla svenskar tycker är så gott och sen hoppas jag att jag ska hittar nå kläder som jag inte ser ut som en flodhäst i.


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback