Är inte pasta nyttigt?

Jag ångrar min rubirk i förra inlägget jag vill inte byta ut Sofia! Jag älskar att man kan prata om vad/vem som helst utan att de blir "OOH varför har du kollat upp den" utan mer "JAA JAG VET" för båda kollar upp allt om allas liv..hahah
Eller okej lite för många OOOH blir det iaf men Sofia nu vet du att jag inte kommer sluta förän du gör de va!?


Jag måste lära mig att inte avbryta folk, lyssna på folk och att säga hela meningar och inte prata om 3olika saker samtidigt. Det här kommer ju aldrig att hända men de är ju värt ett försök iaf.
Jag och Sofia sitter och pratar om begravningar och Sofia säger något jätte hemskt om någon som dött
Jag-
Alltså roligt att jag fick roten av salladen.
HALÅÅÅÅ!!!! kan man vara mer okänslig eller? Vem fan bryr sig om jag fick roten av salladen när någon dött? Det är ju bara att jag inte äter den.

Shit va jag är rolig ibland alltså

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback