Fredagsmys

Igår vart de Five med Iza,Julo,Johansson,Evelina, Linnea och Sofie. Det var mycket roligt bortsett från att johansson glömde sitt leg hemma så vi var tvungen vänta en timme på de, Izas nya mobil vart stulen, våran skjuts hem va SEEEN så vi kom hem halv 5 och alla äckliga killar eller gubbar som Evelina säger(allt över 14 är gubbe i hennes ögon) som kom och dansa och man förstökte fly för dom va så äckliga men de a som att springa på plats för man kom aldrig framåt..hahah
Så nu har jag tänkt efter och det är ju ändå lättare om man bara drar alla över samma kant för då slipper man tänka efter om vilken sida dom hör till så nu betsämmer jag att att killar är allmänt konstiga.

Jag kan även berätta att jag var nära på att börja grina när jag stod och väntade på skjutsen för min fötter DOG! Klackar men ingen platå= Känns som man haft på sig skridskor i en veckan.

Kommentarer
Iza

hahah! Lyckad kväll eller hur?! Men jag ska få ett nytt simkort med samma nr så snart kan du nå mig igen! Vilken lycka!

2010-10-24 @ 17:26:43
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback