Jag är så slut

Imorse missade jag bussen, nä de gjorde jag inte alls de jag försov mig och vaknade 5min innan bussen igår så jag hoppar(bokstavligen) upp ur sängen på med kläder, fyller i ögonbrynen(ett tvång jag har men annars ser jag ut som ett/en albino) och springer ner för trappan hoppar i skorna samtidigt som jag slänger på mig jackan och sen BOOOM!!!! pappa har låst dörren vilket gör att de inte är så lätt att springa ut fastän jag hade sån jäkla fart.
Sen så har jag haft dans,pa100,dans,dans,dans,volleyboll och nu blir de duscha och sist men inte minst MIDDAG, halleluja.

Jag har inte haft någon som helst koll på vilken dag de är den här veckan för man har aldrig varit hemma utan i skolan 24/7 så rent logiskt i mitt huvud borde det vara tisdag imorn.

Fick även höra att man ska vara som en fjäril när man spelar volleyboll men vad ska jag göra när jag är som en stor jäkla sjöko??


Dagen outfit
Brunpåse över huvudet-
BrunpåseAB
Volleybolltröja- Vännäsvolleyboll
Mjukisbyxor- Hm

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback