Min busschaufför

Snacka om att busschaufförer är olika.
Måndag- Busschauffören tar världens minsta lucka och jag och Amanda ser hur en lastbilschaufför står på bromsarna och försöker att inte köra på oss och han lyckades med mindre än en halv meter. Jag och Amanda tror den busschauffören var full.
Torsdag- Busschauffören är överlyckigt han var inte ens bara glad utan han va så lycklig de va strålade från hans ögon och han satt och log hela tiden. Jag var tvungen smygkolla på han lite då och då och genom backspegel möte han min blick och log ännu större han var som en levade sol.
Fredag- Skitsur tant jag vet inte riktigt vad som var hennes problem hon kanske inte heller fick upp gurkburken till frukost.

Min busschaufför
min busschaufför
min busschaufför de är en man med glatt humör
och har han inte glatt humör då är han ej min busschaufför
min busschaufför
min busschaufför de är en man med glatt humör.

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback