Jag har rak text från och med nu för Ida är för blind för att se vad de står annars

AAAH, JAG BLIR FÖR TUSAN ANFALLEN AV EN SPINDEL. Jag är inte rädd för spindlar egentligen men var den tvungen att vara här och var den tvungen att anfalla mig?????
Gissa vad Jessica kom hem med idag? Jo julmust och pepparkakor, HALLELUJA. Hur underbar är inte mä nniskan?
Perfekt inför träning.

MANDA DIN gris du har fått mig helt beroende av Loca-Shakira lyssnar på den hela tiden och när jag inte lyssnar på musik så sjunger jag den.



Äckel

Kommentarer
AManda L

Men det är väl ba positivt, den är ju störtskön ;D



o du, pepparkakor o julmust lät inte fel men du tjuvstartar ju...

2010-10-26 @ 21:01:41
gissa 5 gånger

TACK! mycket mycket bättre

2010-10-26 @ 23:44:40
Iza

BLÄ. Vet hur det är att bli attackerad av spindlar. Med tanke på att jag fan bor i en källare!

2010-10-27 @ 15:56:25
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback