Varför har tandläkare en assistent dom gör ju inte så mycket?

Jag tror min tandläkare gillar mig. För de första sitter jag i skräddarsträllning i stolen vilket han påpekade var underligt sen hade jag början till ett hål som han ville laga så han frågade om jag ville ha bedövning och då halv skrek jag något i stil med "ÄR DU DUM ELLER OM JAG SKULLE TA EN BEDÖVNINGSSPRUTA SKULLE NI VA TVUNGEN ATT SÖVA MIG FÖRST" för er som inte förstod de så är jag väldigt spruträdd. Sen när allt var klart så var de 40-50min kvar till mig buss gick för jag hade räknat med att de där skulle ta kanske 30min allt som allt inte 10 så jag var ju tvungen att fördriva tiden på något sätt och jag valde att ha frågestund så jag frågade bla varför jag hade så få tänder(jag saknar ca18st, nä men typ 4) och tandläkaren ba jaa men en del får helt enkelt inte alla tänder men du ska vara glad att du saknar dom för nu har du ju så rak och fin mun. Tror ni jag inte kunde skratta då eller?? NÄ utan jag skrattar tills jag gråter.


Ser de rakt ut i era ögon?? NEEJ inte för 5öre det är bara snett och fult. Men vem vet min tandläkare kanske var full eller så var han hög det finns många alternativ


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback