Gud va arg jag är

HUR I HELVETE KAN MAN ÄNDRA SCHEMAT SÅ MAN BÖRJAR 40TIMMAR TIDIGARE DÅ MAN HAR SOVMORGON?? Få se här kan Josefin komma in till stan då? NEJ.. Kan Josefin köpa sina hörlurar till Kreta nu? NEJ.. Är Josefin arg för hon inte kommer ha några hörlurar i Kreta? JA..
Hur i hela friden ska jag få tag i ett par hörlurar nu då? Jag slutar 4 och då måste jag hem och duscha,äta och packa de sista så jag hinner inte stanna kvar då. AAAAAH jag vill bara sparka den som bestämde de här i huvudet och skrika "DU KAN JU FÖR I HELVETE INTE ÄNDRA SCHEMAT SÅ LEKTIONERNA BÖRJAR TIDIGARE OM VI HAR SOVMORGON!! JÄKLA MONGO SLÄNG DIG I ETT DIKE"
Aja(nää de är inte ens aja vi får göra de bästa av de) nu ska jag väl byta om till balettkläder så antar jag.
Dom har desutom lagt till en lektion och därför börjar vi tidigare men den lektionen skulle vi ha i onsdags men då kom aldrig läraren så varför ska vi straffas för de??
JAG DÖÖÖR!!!!!!


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback