helt död

Idag är en dag då man inte borde få visa sig bland folk mjukisbyxor,tjocktröja, håret i en boll och så äckligt trött. Så ska jag gå förbi alla Vännäsbor som ska till skolan samtidigt som jag ska till bussen + att de regnar så vi kan ju skippa håret i en boll och att jag faktiskt är sminkad för de kommer förstöras. Men å andra sidan så har jag 1lektion idag och de är balett så jag borde inte klaga fast jag borde klaga för jag har lektion i ca 1timme men ändå måste jag åka in 08.20 och är hemma igen 13.00 DE ÄR STÖRT!


Kram Josse

Kommentarer
frida

tjeeeeena josefin :) Kom precis på att jag aldrig svarade på ditt sms. Jag har inte första twilightboken

2010-09-18 @ 18:09:46
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback