Kreta del 1

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att Kreta va HUR BRA SOM HELST!
Vi solade,badade och ÅT. Fredrik kom in i våran mattänk ganska snabbt vilket är när medans man äter frukost planerar man lunch, medans man äter lunch planerar man middag, medans man äter middag funderar man ut förslag till frukost,lunch och middag så de inte blir lika jobbigt att bestämma nästa dag.
Kan även säga att havet va så varmt så ibland var de inte ens svalkande att bada.

Dag 1


Här har vi då Håkan,Åsnan åke,hjälten och Hasselhoff kärt barn har många namn, han räddade då en kvinna från att drunkna(gaanska cool farbror jag har Mmmmhmm).
Jag och Jessica såg en tjej som drogs ut i havet och hon började skrika så vi tänkte igenom alla baywatch avsnitt vi sett och då 
Josses tankar- Vem kan simma? Vem kan simma? Vem kan simma? HÅKAN KAN SIMMA. 
Jessicas tankar- Hur ska man få in hon? hur ska man få in hon? hur ska man få in hon? LUFTMADRASS.
Så jag sprang till Håkan som jag också skulle gissa på sett baywatch för han visste då hur man skulle göra. Dra av sig tröjan medans man springer(de ska dock va i slow motion) och sen står Jessica där vid vattnet med luftmadrassen och sen ba ut i vatten och simmade in med hon och nu SHES ALIVE!!!




Dag 2






Dag 3


HAHAHAH...Kolla på mig

Är inte meningen att man ska va i vattent?


Jennies flört

Kram Josse

Kommentarer
Haval B Aziz

Tittar bara förbi och säger hej :)..,kjamen kjamen ^^

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 04:43:13
Blogg: http://havii.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback