Stockholm????

Sitter i soffan med min yoghurt och vill dö! Jag trodde jag skulle avlida när vi körde idioten för andra gången.
Fanny skickade ävet ett sms och frågade om jag ville följa med till Stockholm för att gå på Kenza och Tyra balbalabl men skulle typ minga,dricka bubbel och får chansen att intervjua dom. Så himla roligt jag är lätt på bara de inte blir för dyrt.
Fanny är ju värsta inne i bloggvärlden som får sånna bjudningar.

Vi ska just filma våran musikvideo då vi dansade i en hiss. Rektorn tyckte den va bäst så han visade den på skolavslutningen, STATUS!

Kram Josse

Kommentarer
Fanny

saknar vår hiss! ska vi ta en fika där nån dag?

2010-09-18 @ 21:20:54
Blogg: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback