Vad är oddsen

Idag på svenskan skulle jag,Signe och Frida skriva ut våra arbeten. Både mitt och Signes kommer fram på en gång till kopiatorn och vi skriver ut dom utan problem men Fridas står inte där så vi går tillbaka till klassrummet trycker på skriv ut igen går tillbaka till kopiatorn där hennes namn fortfarande inte står så vi går tillbaka till klassrummet hämtar datorn och går till kopiatorn och trycker på skriv ut och den här gången kommer arbetet fram till kopiatorn. Jag trycker på skriv ut och ut kommer första sidan sen kommer de fram en skyllt "Slut på papper" vi tittar i skåpet där papperna ska va, helt tomt. Vi försöker skriva ut arbetet på A3 papper men då hänger sig kopiatorn eller något så vi ger upp och går till skolans andra kopiator. Så vi trycker på skriv ut på Fridas dator och arbetet kommer fram till kopiatorn på första försöket så vi trycker skriv ut och papperna börjar komma och vi äntligen tänker YES nu kan inget gå fel så PLING "slut på papper"... Hahahah


Kram Josse
 

Kommentarer
amanda

jag har fridas rapport i A3 i mitt skåp ;) ;)

2010-09-24 @ 22:23:25
Blogg: http://amunds.blogg.se/
frida

bra det :D

2010-09-24 @ 23:34:49
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback