Varför just jag?

Jaa jag och pappa kom till umevägen där de blir 110 då paja bilen och jag kör inte bil länge utan jag hoppar fram med bil i nja få se här 60km/h kanske men de är ju så om gasen tar vilken den inte alltid gör och gör den inte de ja då kan vi va på hela 40km/h om vi har tur. Så där satt vi och hoppade fram jag var nära på att börja grina för att jag aldrig kommer ta körkortet och för att jag skämdes medans pappa var när på att börja grina för att bilen va paj. Sen när vi äntligen kom hem så skulle jag ringa och grina men tror ni att de gick? NIX PIX "laddnings fel ta ut laddaren" hallå jag har ju inte ens en laddare i men visst jag ska göra de direkt efter att jag slängt dig i marken mobilskräp!!!!!

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback