Hur i hela friden kan jag vara smart??

G+ PÅ MATTEPROVET!! Vill bara säga en sak till min lärare som senast igår sa att jag låg så mycket efter och att de här skulle ställa till problem, IN YOUR FACE!!!!
Det är dock en sak jag inte förstår. HUR kan jag vara så smart? Alltså jag är ju inte alls smart i vardagen men jag ba derivata=nemos problemos

På religionen fick vi en lista med olika personer och så skulle vi säga vilka vi tyckte förtjänade att bli räddade och vilka som borde dö. Kan låta hemskt(vilket det också var) men jag tyckte det var lite små roligt vilket är ännu hemskare..
Nu ska jag fara och köpa Zooapor med Pernilla och Allis.


Kommentarer
mamma

Det är bara något som vissa föds med!

2011-02-03 @ 07:34:18
frida

men asbra ju josefin! :)

2011-02-03 @ 08:36:29
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback