Tack Signe för hjälpen :)

Gjorde ryggplask på dansen idag så jag fick ligga på golvet i en danssal ett bra tag medans Ingrid och Sari försökte få liv i mig.
Ingrid- Sätt dig upp.
Jag- Det snurrar.
Ingrid- Lägg dig ner.

Sari- Men har hon inte fått lite mer färg i ansiktet nu?
Ingrid- Tjaa njaa njäää eller allt är ju relativt.

Jag har fått den knäckt nu och det kan ju ha varit det skönaste EVER, Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack TACK.
Nu skulle jag bara behöva massage i ett år sen är jag på topp igen.


Kommentarer
Fanny

haha jag kan verkligen föreställa mig ingrid säga det där! ..hoppas de är bra med dig jossan :)

2011-02-24 @ 23:11:08
Blogg: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback